HOLLANDA'DA TÜRK RESTORANLARI

 
Ben seyahatlerime çıkmadan önce çok araştırma yapıyorum demiştim. Amsterdam seyahati öncesi Amsterdam'daki Türk restoranları hakkında bilgi almak istedim maalesef bulamadım. Bu yüzden de eğer yolunuz Amsterdam veya Hollanda' ya düştüğünde yardım alabileceğiniz; canınızın çektiği, özlediğiniz yemekleri yiyebileceğiniz o güzel, nefis ve sonu olmayan zenginlikteki Türk yemeklerinin olduğu restoranlarından sizin için bir hazırlık yaptım. Umarım beğenirsiniz.


Levant


Levant; küçük bir restoran ama mükemmel güler yüzlü servis inanılmaz güzel yemekleri ile 2 kez gittiğim restoran. Yemekler nefisti kesinlikle tavsiye ediyorum. Van Gogh ve Rijksmuseum' a çok yakın olduğu için seyahatinizde çok rahat edebileceğiniz bir yer. Mutlaka gidip Yunan, Akdeniz ve Türk yemeklerinin tadına bakın derim.
Levant
Weteringschans 93,1017 RZ Amsterdam

www.restaurantlevant.nl



Ali Ocakbaşı









Evettt..Turkish kebap nerde yenir derseniz kesinlikle bu restoranı tavsiye ediyorum. Kebap çeşitleri, Türk tatlıları, humus, köpoğlu, abagannuş, pideleri ile tam bir kebap ziyafeti çekebileceğiniz bir restoran. Kebap kültürü sevenler için ideal. Konum olarak Amstel bölgesine çok yakın. Yani merkezi bir yerde. Mutlak Türk Kahvesini unutmayın.



Ali Ocakbaşı
Herengracht 558 1017 CG Amsterdam





Restaurant Revan


Revan Restaurant; Amsterdam' da en çok bilinen Türk restoranı. Yemekleri, tatlıları ve güler yüzlü personel ile çok memnun kalacağınız bir yer. İçli köfteden, balık, şiş kebap, aşuresine kadar Türk yemeklerini tadabilirsiniz. Amsterdam' da gitmenizi önerdiğim restoranlardan. Zaten önermediğim hiçbir restoran, otel, mağazayı paylaşmıyorum, bilginize..

Restaurant Revan
Van Woustraat 206-212 1073 NA Amsterdam 

Restaurant Meram 






  
Bence Amsterdam' da kurumsal olmuş profesyonel pazarlama yapabilen ender Türk restoranlarından, 8 şubesi var. Türk mutfağından lezzetleri bulabileceğiniz kahvaltı, öğle ve akşam yemeklerinde tercih edebileceğiniz bir restoran zinciri. Catering, toplantı ve organizasyonları da sunuyorlar. Simitten, vejetaryen yemeklerine, deniz ürünlerinden pidelere kadar tüm Türk lezzetleri için kesinlikle tavsiye ediyorum.
Şube adreslerini de belirtmek istedim.

Restaurant Meram
Linnaeusstraat 219,1093 EP Amsterdam
Pretoriusstraat 24,1092 GG Amsterdam

Bijlmerdreef 1181,1103 TX Amsterdam-Zuidoost 




 

Restaurant Divan
Amsterdam' da hangi Türk restoranını seçeceğiniz zor olabilir. Ayrıca, çoğu işyerlerinde sadece genellikle oturarak yemek seçeneği yok. Çoğunlukla fastfood tarzı yemekleri bulabiliyorsunuz. Bu nedenle, kaliteli güzel bir yemek yemek istiyorsanız, lezzetli Türk yemeklerinin tadına bakabileceğiniz, Divan Jordaan rahat atmosferi ile bence çok uygun bir yer.

Restaurant Divan
Elandsgracht 14, 1016 TV Amsterdam


Leziz Restaurant




Yemekleri, servisi, konumu tercih edebileceğiniz Türk restoranlarından. Personeli de gayet güler yüzlü. Leziz Restaurant gidebileceğiniz tavsiye ettiğim yerlerden.

Leziz Restaurant
Pieter Calandlaan 945, 1069 SC Amsterdam
www.leziz.nl



Lezzetli Türk kahvaltısı, sucuk, bal, salamura zeytin, hellim, börek, peynir, yumurta ve sınırsız çay dahil olmak üzere şölen var bu sene aklınızda olsun.  Şölen canlı müzik eşliğinde ve 11:15 - 12:00 anti-yoga dersi takip ediyor. 2,50 € yoga dersi fiyatı yoga katılımcılarına kahvaltı %25 indirimli.

 
 
Önerebileceğim Türk restoranlarından birkaçını belirtmek istiyorum;
Nieuwendijk 51, 1012 MB Amsterdam

Celik Mediterraans
Hof 13A 3811 CJ Amersfoort
http://restaurantcelik.nl/restaurant
 Pasha Döner
Stationsstraat 22A
3811MJ Amersfoort
http://www.pashadoner-amersfoort.nl/ 
Meydan
Hobbemaplein 97, 2526 JD Den Haag,
Beijerlandselaan 63 Rotterdam
http://www.meydan.nu/ 


Afiyet olsun.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AMSTERDAM' DA ''DE BIJENKORF'' VE ''P.C.HOOFSTRAAT''

BELÇİKA' DA TÜRK RESTORANLARI